Balsareny

Balsareny
  • MIDA DEL TEXT + = -

01:38  |  24/04/2017

Data i hora oficial

El temps

ESCOLA MUNICIPAL DE MÚSICA I TEATRE

  • Escola de música

    Escola de música

  • Escola de música

    Escola de música

  • Escola de música

    Escola de música

  • Escola de música

    Escola de música

  • Escola de música

    Escola de música

  • Escola de música

    Escola de música

  • Escola de teatre

    Escola de teatre

  • Escola de teatre

    Escola de teatre

  • Escola de teatre

    Escola de teatre

 

L´ESCOLA DE MÚSICA

Logo EMM
Missió
. Oferir a tota la ciutadania un espai i uns programes d'aprenentatge per fer música de manera pràctica i creativa.
L’EMMB és una escola de música oberta a les necessitats musicals de persones de qualsevol edat i a tots els estils musicals. Ofereix música vocal i instrumental amb qualitat metodològica i un equip docent qualificat.

Els continguts, objectius, valors i normes que oferim, fruit d'un plantejament psicopedagògic planificat per un equip de professionals, fan de l'EMM de Balsareny un centre de referència i la millor opció per a la pràctica de la música instrumental i vocal.

D'altra banda, la nostra aportació al municipi va més enllà del col·lectiu d'usuaris atès que arriba a tota la població a través de concerts i col·laboracions amb entitats.

Podeu trobar informació més ampliada sobre l'escola de música en aquesta mateixa pàgina web concretament a l'apartat temes i  escola de música

 

Accedir a la informació de temes i escola de música

 

 

ESCOLA DE TEATRE

El professor responsable del taller és Elisa Jorba.

Les classes són d’una hora, els dilluns. Hi ha diferents grups en funció de l'edat dels alumnes.

La matrícula es pot fer a partir dels quatre anys.

Seguim el calendari escolar.

 

Tots els objectius i continguts estan interrelacionats entre ells, no es pot treballar el cos si no estem prèviament relaxats i si no s’ha treballat la imaginació.

Es treballa de manera globalitzada tenint com a objectiu prioritari l’expressió corporal.

Els objectius concrets plantejats són :

*Aprendre a relacionar-se amb els altres, compartir, expressar-se correctament i sense por i generalitzar aquest treball a la vida quotidiana.

        -crear consciència de grup,

        -aprendre a escoltar a l'altre,

        -partir dels altres punts de vista,

        -incorporar les idees dels altres,

        -acceptar les propostes dels altres,

        -encarar la tasca amb esperit de crítica constructiva.

*Despertar l'esperit creatiu.

*Despertar la viscòmica de cadascú.

*Despertar la possible vocació per les arts que puguin tenir.

*Intentar que l’alumne experimenti sensacions desconegudes utilitzant la imaginació.

*Iniciar-se en un treball d'escalfament previ per tal de despertar-se física i emocionalment per tal d'evitar lesions musculars i estar atent mentalment.

*Iniciar-se en la relaxació mitjançant la música. A partir de diferents propostes per part de la mestra intentar arribar a que l’alumne controli el seu cos a l’escenari. Es treballa els cinc o deu últims minuts de la classe gairebé a cada sessió.

*Aprendre a conèixer el cos.

Es treballa a partir de la imaginació i reflexant-ho a partir de l’expressió corporal:

            -    perdre la vergonya,

            -    comunicar-nos sense parlar,

            -    descobrir diferents possibilitats,

            -    crear a partir del nostre cos,

            -    inventar situacions quotidianes,..

*Experimentar sensorialment. Observar els sentits : concentració, descobriment, creació d’un personatge a partir d’una figura física, imitació:

- l’oïda – concentració, reconeixement, reaccions,

- tacte – preparació, concentració, reconeixement,

- vista – atenció, treballs oculars.

 *Integrar-se dins l’escena: contacte grupal, col·laboració i atreviment, direcció escènica, atac dins l’escena, integrar-se en una acció, comprendre una intenció,...

*Treballar amb text. Experimentar el canvi que hi ha entre treballar amb un text improvisat i un text ja escrit on s’han de cenyir a un diàleg concret. Diferenciar entre text narratiu i diàlegs. El vocabulari es senzill i coherent, treballar el significat prèviament dels textos, es comenta cada text i s’explica, es creen diferents situacions amb el mateix text,....

A partir d’un text es familiaritzen amb l’obra, l’escena,...

*Treballar amb objectes: fer partícip d’una situació un objecte inanimat, aconseguint donar-li vida i funcions totalment alienes a l’objecte convertint-lo en un personatge més.

*Treballar amb textos trencats. A partir d’un text prèviament après ser capaços de reproduir-lo en qualsevol moment i escena situant-se en diferents espais.

Interpretar simulant: alegria, descontent, com si cantessin, com si expliquessin un conte,... A partir del mateix text i sense canviar el contingut, només canviar el to de veu i l’expressió corporal.


A final de curs cada grup ofereix una obra de teatre on s’aprecia el que han treballat durant tot el curs. Aquesta representació és oberta a tota la població.

 


ADREÇA

Carrer Llevant, s/n

TELÈFON

938396006

CORREU-E

balsareny@balsareny.cat

HORARI

De dilluns a divendres de 15:00 a 21:00

Calendari: de setembre de juny

PERSONA RESPONSABLE

Ajuntament de Balsareny Regidoria d´Educació


Data de modificació: 04/05/2016 10:25:40

  • Enviar Enviar
  • Imprimir Imprimir